Calvin Klein: Ζήτησε συγγνώμη για τη διαφήμιση με την Bella Hadid και το φιλί με το ρομπότ
Κόσμος

Calvin Klein: Ζήτησε συγγνώμη για τη διαφήμιση με την Bella Hadid και το φιλί με το ρομπότ

Calvin Klein: Ζήτησε συγγνώμη για τη διαφήμιση με την Bella Hadid και το φιλί με το ρομπότ

Η διαφήμιση της νέας εκστρατείας της αμερικανικής εταιρείας Calvin Klein με τίτλο «Τα Calvins» μου, προκάλεσε αρνητικά σχόλια στον κόσμο, ο οποίος τα εξέφρασε μέσω των social media.

Στη διαφήμιση, η Bella Hadid εμφανίζεται με το γυναικείο ρομποτικό μοντέλο Lil Miquela, που παράγεται από υπολογιστή, φορώντας ένα μαύρα Calvin Klein ρούχα και με techno μουσική να παίζει από πίσω.

«Η ζωή είναι για το άνοιγμα των θυρών», αναφέρει η αφηγήτρια και το ρομπότ εμφανίζεται μπροστά στο μοντέλο: «Η δημιουργία νέων ονείρων που δεν γνωρίζατε ποτέ, θα μπορούσε να υπάρξει», συνεχίζει και οι δυο τους φιλιούνται.

Η Lil Miquela, επίσης γνωστή ως Miquela Sousa, είναι ένας φανταστικός χαρακτήρας και ένα σχέδιο ψηφιακής τέχνη και στο λογαριασμό της στο Instagram έχει συγκεντρώσει πάνω από ένα εκατομμύριο οπαδούς. Η διαφήμιση δημοσιεύτηκε εκεί με τη λεζάντα να αναφέρει: «Είμαι εδώ. Αυτή είναι η αλήθεια μου».

https://www.instagram.com/p/Bxhji4UHnmr/?utm_source=ig_web_copy_link

Σε απάντηση της διαφήμισης, ορισμένοι χρήστες των social media κατηγόρησαν τον Calvin Klein για το «queer baiting» (παράξενο δόλωμα).

Σύμφωνα με το λεξικό, το queer baiting είναι όταν οι άνθρωποι στα μέσα μαζικής ενημέρωσης προσθέτουν ομοιογενή ένταση μεταξύ δύο χαρακτήρων για να προσελκύσουν πιο φιλελεύθερους και queer θεατές με την ένδειξη ότι δεν θα συναντηθούν ποτέ αληθινά.

Η εταιρεία εξέδωσε συγγνώμη το Σάββατο: «Η ιδέα για την τελευταία μας εκστρατεία #MYCALVINS είναι να προωθήσουμε την ελευθερία έκφρασης για ένα ευρύ φάσμα ταυτοτήτων, συμπεριλαμβανομένου ενός φάσματος φύλου και σεξουαλικής ταυτότητας.

Αυτή η συγκεκριμένη εκστρατεία δημιουργήθηκε για να αμφισβητήσει τα συμβατικά πρότυπα και τα στερεότυπα στη διαφήμιση. Σε αυτό το συγκεκριμένο βίντεο, διερευνήσαμε τις θολές γραμμές μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Ως εταιρεία με μακρά παράδοση υποστήριξης για δικαιώματα LGTBQ, σίγουρα δεν ήταν η πρόθεσή μας να παραπλανήσουμε την κοινότητα. Λυπούμαστε ειλικρινά».