Στεφανίδου: Το “Μαζί Σου” ισχυρός αντίπαλος στην ψυχαγωγία
Τηλεθέαση

Στεφανίδου: Το “Μαζί Σου” ισχυρός αντίπαλος στην ψυχαγωγία

Στεφανίδου: Το “Μαζί Σου” ισχυρός αντίπαλος στην ψυχαγωγία

Έχουμε γράψει πολλές φορές πως 9 στις 10, η ψυχαγωγία στην πρωινή ζώνη βγαίνει νικητής, έναντι της ενημέρωσης. Τα τηλεοπτικά προγράμματα του ΑΝΤ1 και του STAR βρίσκονται σχεδόν καθημερινά πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό στην τηλεθέαση. Κι αυτό παρά το γεγονός πως η πρωινή ενημερωτική ζώνη του ΣΚΑΙ έχει φανατικό κοινό. Κοινό ωστόσο που είναι κάποιας ηλικίας και έτσι δεν ανήκει στον εμπορικό στόχο των 18-54. Η Πέμπτη βέβαια υπήρξε μια ιδιαίτερα “πυκνή” μέρα για την ενημέρωση. Η εκπομπή “Μαζί Σου” με την Τατιάνα Στεφανίδου “κοίταξε” στα μάτια τον ανταγωνισμό με μια ιδιαίτερα υψηλή επίδοση στους πίνακες της Nielsen.

Συγκεκριμένα, η εκπομπή του ΣΚΑΙ σημείωσε ποσοστό 23,1%. Την Τατιάνα Στεφανίδου παρακολούθησαν πιο μαζικά ηλικίες άνω των 45, όπου κατέγραψε ποσοστά που έφτασαν ακόμη και το 37,7% (γυναίκες άνω των 55 ετών). Αξιοσημείωτα ποσοστά για το “Μαζί σου” και σε άνδρες και γυναίκες 25 με 44 ετών, όπου κατέγραψε τηλεθέαση 20,7% και 23,5% αντίστοιχα.

Το “Πρωινό” με την Φαίη Σκορδά κράτησε την πρώτη θέση με ποσοστό 25,9%. Το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 παρέλαβε lead-in 30,9%  από την εκπομπή “Καλημέρα Ελλάδα” και φαίνεται να κέρδισε τους πιο νέους τηλεθεατές. Σημείωσε 32,4% σε άνδρες ως 24 ετών και 31,8% σε γυναίκες από 25 ως και 44 ετών.

Στην τρίτη θέση της χθεσινής κατάταξης, “Η Φωλιά των Κούκου” με ποσοστό 16,3%. Δυνατό χαρτί του πρωινού του STAR, οι έφηβοι18,9% σε τηλεθεατές κάτω των 18 ετών – και τις νέες γυναίκες ως 24 ετών, όπου σημείωσε 23,4%.

Τέλος, το Alpha Ρεπορτάζ περιορίστηκε στο 9,7% παρά το γεγονός πως η εκπομπή Happy Day που προηγήθηκε έκλεισε με τηλεθέαση 17,4%.