OPEN: Με το δεξί η νέα χρονιά στους πίνακες της Nielsen
Τηλεθέαση

OPEN: Με το δεξί η νέα χρονιά στους πίνακες της Nielsen

OPEN: Με το δεξί η νέα χρονιά στους πίνακες της Nielsen

Το νεότερο κανάλι εθνικής εμβέλειας μετρά κάτι περισσότερο από δυο μήνες στον αέρα. Το OPEN ξεκίνησε με ένα πλήρες πρόγραμμα, τόσο στον ενημερωτικό, όσο όμως και στον ψυχαγωγικό τομέα. Ωστόσο, η μάχη της τηλεθέασης είναι σκληρή και το νέο κανάλι από την Παιανία χρειάζεται χρόνο για να διεισδύσει στη συνείδηση των τηλεθεατών.

Τις ημέρες των γιορτών το OPEN επένδυσε σε μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές, αλλά και δικό του ψυχαγωγικό πρόγραμμα και συνεχή ενημέρωση. Το “πείραμα” αποδείχτηκε επιτυχημένο και αυτό αποτυπώθηκε στους πίνακες τηλεθέασης. Ο σταθμός έκλεισε με διψήφιο ποσοστό, τόσο στο σύνολο ημέρας, όσο και στην ζώνη υψηλής τηλεθέασης. Μάλιστα, την Πρωτοχρονιά το OPEN ήταν πάνω από ΑΝΤ1 και STAR στην Prime Time.

Συγκεκριμένα, στην πρώτη θέση με… ισοπαλία βρέθηκαν ο ΣΚΑΙ και ο ALPHA με ποσοστό 13,5%. Το κανάλι του Φαλήρου ήταν ο νικητής της Prime Time, όπου είδε την τηλεθέαση να ανέρχεται στο 15,2%. Πίσω του ο ALPHA με 12,4% και ακολούθησε το OPEN με 11,8%. Στην τέταρτη θέση ο ΑΝΤ1 με ποσοστό 11% και τέλος το STAR με 10,9% (μέτρηση από τις 21.00 ως τη 01.00).

Αξίζει να σημειωθεί πως χθες, πρώτη του μήνα, το OPEN προέβαλε κανονικά τις εκπομπές της πρωινής ζώνης. Το ενημερωτικό μαγκαζίνο “Ώρα Ελλάδος 07.00” σημείωσε – χωρίς ανταγωνισμό – ποσοστό 25%, ενώ και η Κατερίνα Καινούργιου που ακολούθησε με το Ευτυχείτε έγραψε 18,8%. Πρέπει να σημειώσουμε πως το πρωί, ο ανταγωνισμός επέλεξε μόνο επαναλήψεις, με εντυπωσιακότερη την προβολή του Happy Traveler στον ΣΚΑΙ, που παρότι “ξαναπαιγμένη” σημείωσε τηλεθέαση 24,9%.