GNTM: Τηλεθέαση ρεκόρ για το μεγάλο τελικό
Τηλεθέαση

GNTM: Τηλεθέαση ρεκόρ για το μεγάλο τελικό

GNTM: Τηλεθέαση ρεκόρ για το μεγάλο τελικό

Φινάλε έκανε το reality του STAR, GNTM, το βράδυ της Τετάρτης και όπως είναι φυσικό, οι τηλεθεατές συντονίστηκαν στο κανάλι. Οι δοκιμασίες πολλές, η διαδικασία μαραθώνια και πολλές φορές αμήχανη, ειδικά στο ζωντανό κομμάτι της εκπομπής. Ωστόσο, η παραγωγή του reality μόδας είχε απ’ όλα. Λαμπερές φωτογραφήσεις, γυρίσματα διαφημιστικού σποτ, επανασύνδεση όλων των παικτριών και φυσικά ψηφοφορία του κοινού. Η βαθμολογία των φιναλίστ από τους τηλεθεατές – παρά τα τεχνικά προβλήματα λόγω του όγκου των χρηστών – έδωσε ένα ακόμη έναυσμα σε όσους βρέθηκαν το βράδυ της Τετάρτης σπίτι τους, να συντονιστούν στο STAR. Στο δια ταύτα, το εγχείρημα του καναλιού στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία. Η τηλεθέαση, δε, του μεγάλου τελικού έφτασε σε ποσοστά που προκαλούν ζάλη.

Η τηλεθέαση ρεκόρ

Το GNTM που ολοκληρώθηκε μετά τη 1 τα ξημερώματα, σημείωσε τηλεθέαση 38%. 8 στις 10 γυναίκες (81,7%) ως 24 ετών, που βρίσκονταν μπροστά στην τηλεόραση, έμειναν κολλημένες στο STAR. Το γυναικείο φύλο όμως, επέλεξε GNTM και στις ηλικίες 25 με 44 ετών, σε ποσοστό 46,8%. Είναι ενδεικτικό πως σε όλο το φάσμα των ηλικιών, ως και τα 54 έτη, άνδρες και γυναίκες – με εξαίρεση το ηλικιακό γκρουπ των ανδρών 45 με 54 ετών – παρακολούθησαν το show σε ποσοστό που υπερβαίνει το 30%.

Ο άνευρος ανταγωνισμός

Το βράδυ της Τετάρτης άλλωστε, ο ανταγωνισμός φαίνεται πως κατέθεσε τα όπλα. Ο ΑΝΤ1 επέλεξε να προβάλλει ένα επεισόδιο της σειράς “Πέτα τη Φριτέζα” σε επανάληψη, ενώ ο ΣΚΑΙ και το OPEN διάλεξαν δύο ξένες ταινίες. Ο μόνος που δεν διαφοροποίησε το πρόγραμμά του ήταν ο ALPHA, με τις σειρές του να υφίστανται τις μικρότερες απώλειες στους πίνακες της Nielsen, από τον σαρωτικό τελικό (“Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα” – 22,3% και “Τατουάζ” – 20,7%).