Τάσεις: Τι είδους ταξίδια θα κάνουμε το 2019;
LIFESTYLE

Τάσεις: Τι είδους ταξίδια θα κάνουμε το 2019;

Τάσεις: Τι είδους ταξίδια θα κάνουμε το 2019;

Όπως είθισται στην αρχή κάθε χρονιάς και όπως προκύπτουν από την προηγούμενη, οι ειδικοί της αγοράς αναλύουν τις τάσεις σε διάφορους τομείς της ζωής. Έτσι και στα ταξίδια και στις διακοπές.

Το περιοδικό Forbes, συγκεντρώνοντας τις απόψεις από ειδήμονες πάνω στα ταξίδια (site κρατήσεων, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, οργανισμούς κ.ο.κ.) δημοσίευσε 4 τάσεις που θα επηρεάσουν το είδος των ταξιδιών που θα κάνουμε το 2019.

Μίνι διακοπές

Καλάβρυτα- EUROKINISSI

Καλάβρυτα- EUROKINISSI

Τέλος στα μεγάλα, πολύεξοδα και στρεσογόνα ταξίδια. Οι καταναλωτές πλέον επιλέγουν να οργανώνουν μικρές αποδράσεις πιο συχνά, αντί για μακρινά και πολυήμερα ταξίδια. Πρώτον, γλιτώνουν χρήματα, δεύτερον βλέπουν περισσότερα μέρη. Οι λεγόμενοι “short breakers” είναι μια ισχυρή ταξιδιωτική τάση ειδικά στην Ευρώπη που τονώνουν τις τοπικές οικονομίες.

Με την εμφάνιση του AirBnB αλλά και την παροχή εναλλακτικών τρόπων ταξιδιών από διάφορες πλατφόρμες μάλιστα όσοι ταξιδεύουν για λίγες μέρες έχουν τη δυνατότητα μιας διαφορετικής εμπειρίας διαμονής που να τους θυμίζει το σπίτι τους.

Insta-holidays

Η γραφική Βοϊδοκοιλιά - EUROKINISSI

Η γραφική Βοϊδοκοιλιά – EUROKINISSI

Είτε μας αρέσει είτε όχι, το Instagram είναι μέρος της ζωής μας και φυσικά μέρος των διακοπών μας.

Μία έρευνα που διενεργήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία έδειξε ότι πάνω από το 40% των συμμετεχόντων κάτω των 33 ετών θεωρούν το πόσο “ινσταγκραμικός” είναι ένας προορισμός βασικό κριτήριο επιλογής για τις διακοπές τους. Αυτό δεν σημαίνει μόνο να τους ελκύει το φυσικό τοπίο, αλλά να τους παρέχει και εμπειρίες που να αξίζει να φωτογραφίσουν για να κάνουν τα posts τους πιο δημοφιλή.

Με οδηγό το wellness

Photo Unsplash

Photo Unsplash

Η ευεξία είναι ένας όρος που τον ακούμε διαρκώς και με κάθε ευκαιρία. Είναι, όμως, και μία ισχυρή ταξιδιωτική τάση που δείχνει ότι τα προσεχή έτη θα μας απασχολήσει πολύ.

Το Global Wellness Institute κάνει λόγο για μια αγορά που θα αποφέρει 919 δισεκατομμύρια μέχρι το 2022 τα 639 δισεκατομμύρια το 2017.

Από παραθεριστικά κέντρα που σας προσφέρουν ολιστικές εμπειρίες με σπα και fitness μέχρι προορισμούς που στόχο έχουν να σας ανανεώσουν πνευματικά και σωματικά, το 2019 το wellness θα είναι ένας λόγος για να ταξιδέψουμε.

Ταξίδια “bleisure”

Photo Unsplash

Photo Unsplash

Μεγάλο μέρος της ταξιδιωτικής αγοράς αφορά τα επιχειρηματικά ταξίδια. Δηλαδή αυτά που κάνουν τα στελέχη των εταιρειών και οι επιχειρηματίες και αφορούν συνήθως εμπορικές συμφωνίες. Ο χαρακτήρας αυτών των ταξιδιών μέχρι πρότινος ήταν καθαρά διεκπεραιωτικός. Λίγες ημέρες, ενίοτε και λίγες ώρες, σε κάποια πόλη, διαμονή σε ένα καλό ξενοδοχείο και επιστροφή στη βάση.

Μία από τις τάσεις που το 2019 θα παίξει κυρίαρχο ρόλο σύμφωνα με το Forbes είναι τα λεγόμενα ταξίδια «bleisure» (συνδυασμός των λέξεων business και leisure). Είναι δηλαδή τα ταξίδια που συνδυάζουν το τερπνόν μετά του ωφελίμου.

Σύμφωνα με έρευνα πολύ γνωστής εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων, το 87% των business ταξιδιωτών δηλώνει ότι επιθυμεί να συνδυάσει τη δουλειά με τη διασκέδαση στο ίδιο ταξίδι. Αυτό συμβαίνει πολλές φορές διότι όσοι ταξιδεύουν για δουλειά πολύ συχνά πλέον, έχουν μαζί τους και την οικογένειά τους ώστε να συνδυάσουν εργασία και διασκέδαση. Έτσι τα ζητούμενά τους δεν είναι μόνο ένας καλός ύπνος και μια ξεκούραστη πτήση, αλλά ένας προορισμός που να έχει όλο το “πακέτο”.