Dare to Dream: Αυτό είναι το λογότυπο της Eurovision 2019
Νέα

Dare to Dream: Αυτό είναι το λογότυπο της Eurovision 2019

Dare to Dream: Αυτό είναι το λογότυπο της Eurovision 2019

Το επίσημο λογότυπο του 64ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision γνωστοποιήθηκε στο κοινό και αποτελείται από 3 τρίγωνα που σχηματίζουν ένα αστέρι από χρυσό, την ονομασία της πόλης που θα διεξαχθεί (Τελ Αβίβ) και την φράση “Dare to dream” (=τόλμησε να ονειρευτείς).

Το βασικό χρώμα είναι το μπλε, ενώ η έμπνευση είναι από τη σκηνή του Διαγωνισμού, που τον σχεδιασμό της επιμελείται ο Florian Wieder. Όπως γνωρίζουμε οι ημιτελικοί (14/15 Μαΐου) και ο τελικός (16 Μαΐου) θα πραγματοποιηθούν στο Pavillion 2, το μόνο κλειστό στάδιο του Τελ Αβίβ.

https://www.instagram.com/p/BsXr_NOhjx0/

Το σλόγκαν του Διαγωνισμού, «Dare To Dream», συμβολίζει την ενσωμάτωση, τη διαφορετικότητα και την ενότητα, που είναι και οι βασικές αξίες του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.

Η παρουσίαση έγινε μέσω βίντεο που ανέβηκε από το επίσημο κανάλι της Eurovision στο YouTube.

Η διάθεση των εισιτηρίων

Παράλληλα, η EBU και η εταιρία διοργάνωσης της Eurovision 2019 ανακοίνωσαν τις πρώτες πληροφορίες για τα εισιτήρια του διαγωνισμού του Tel Aviv. Τα πρώτα εισιτήρια για τον διαγωνισμό θα τεθούν σε πώληση στα τέλη Ιανουαρίου, μετά την κλήρωση των χωρών για τους δύο Ημιτελικούς. Η Ισραηλινή εταιρεία εισιτηρίων Leaan έχει επιλεγεί ως επίσημος εταίρος έκδοσης εισιτηρίων. Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν αργότερα.

Με απευθείας ανάθεση η Ελλάδα

Ως γνωστόν δεν θα διεξαχθεί Εθνικός Τελικός στη χώρα μας, αλλά θα γίνει απευθείας ανάθεση για την ελληνική εκπροσώπηση στην φετινή Eurovision. Ένα από τα ονόματα που έχουν ακουστεί είναι η Έλενα Τσαγκρινού, που αποτελεί την πρόταση της Panik Records, όπως πρώτοι είχατε διαβάσει στο Znews.