Κατάστημα Gucci - Abaca

Gucci: Καμπάνια για την ισότητα των φύλων

Τοιχογραφίες στους τοίχους των κτιρίων του με… απροσδιόριστες ανθρώπινες σιλουέτες

Μετά τις κατηγορίες για ρατσισμό, αλλαγή… πλεύσης για τον οίκο Gucci, ο οποίος με τη βοήθεια του Ιταλού καλλιτέχνη δρόμου MP δημιούργησαν την καμπάνια «Κωδωνοκρουσία για Αλλαγή», η οποία θα είναι ορατή στους τοίχους των κτηρίων του Gucci σε Λονδίνο, Χονγκ Κονγκ, Νέα Υόρκη, Μιλάνο και Ταϊβάν.

Ο MP βασίστηκε στο θέμα της καμπάνιας «Να Μαζευτούμε Μαζί» και φιλοτέχνησε τοιχογραφίες στο γνωστό έντονο μονοχρωματικό ύφος του με ανθρώπινες σιλουέτες, που δεν ορίζονται ούτε από φύλο ούτε από άλλες ταμπέλες.

Οι τοιχογραφίες της νέας καμπάνιας της Gucci

Οι τοιχογραφίες της νέας καμπάνιας της Gucci

Η καμπάνια του Gucci στοχεύει στο να υποστηρίξει τις οργανώσεις Equality Now, Global Fund for Women, MS. Foundation for Women, UN Women, Vital Voices» και Women Deliver. Το όλο πρότζεκτ στηρίζουν o εκδοτικός οίκος Hearst Magazines, το Facebook, το Ίδρυμα Kerring και το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates.

Ο ιταλικός οίκος μόδας ξεκίνησε την καμπάνια «Κωδωνοκρουσία για Αλλαγή» το 2013, μαζί με την Beyonce και τη Salma Hayek. Έχει ήδη χρηματοδοτήσει πάνω από 425 πρότζεκτ μη κυβερνητικών οργανώσεων, προς όφελος 570.000 κοριτσιών και γυναικών σ’ όλον τον κόσμο.

Έτσι είναι όλοι οι τοίχοι στα κτίρια της Gucci

Έτσι είναι όλοι οι τοίχοι στα κτίρια της Gucci

Παράλληλα, εξέδωσε και το πρώτο τεύχος του περιοδικού του – με τίτλο Chime (Κωδωνοκρουσία) –, υμνώντας τις φωνές απ’ όλον τον κόσμο που, δημόσια, μιλούν ενάντια στην ανισότητα των δύο φύλων. Επιπλέον, ο οίκος παρουσίασε μια μικρού μήκους ταινία, με τίτλο «Το Μέλλον Είναι Ρευστό» στο κινηματογραφικό φεστιβάλ Sundance, μια ταινία για τη Generation Z και τις σκέψεις αυτής της γενιάς για τον ορισμό της έννοιας «φύλο».

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ