Nikopolis Blog / Ιβάν Σαββίδης: Μαραθώνιες συναντήσεις στο Open

Τα αισιόδοξα μηνύματα του καναλάρχη στα στελέχη του σταθμού

Οκτώ σχεδόν ώρες κράτησε η χτεσινή επίσκεψη του Ιβάν Σαββίδη στις εγκαταστάσεις του Open. Ο ισχυρός άνδρας των Media έφτασε στο κανάλι στις δύο το μεσημέρι και αποχώρησε στις 10 το βράδυ. Η επίσκεψή του μόνο τυπική δεν ήταν, αφού συνάντησε από κοντά όλα τα υψηλόβαθμα στελέχη και έκανε άκρως ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις.

Σε αντίθεση με πολλά δημοσιεύματα των τελευταίων εβδομάδων που παρουσίαζαν μια ιδιαίτερα έκρυθμη κατάσταση στην ηγετική πυραμίδα του καναλιού, ο ιδιοκτήτης του Open εμφανίστηκε αρκετά καλοδιάθετος, αισιόδοξος και μάλιστα είχε και διάθεση για χιούμορ, εκπλήσσοντας ευχάριστα τους εργαζομένους τους σταθμού.

Η πρώτη σημαντική είδηση αφορούσε στην ανακοίνωση για την αναβάθμιση της Κικής Σιλβεστριάδου ως Γενικής Διευθύντριας του σταθμού, ενώ έγιναν και ξεχωριστές συναντήσεις με τον Γενικό Διευθυντή Ειδήσεων και Ενημέρωσης, Δημήτρη Μιχαλέλη και τον νέο Διευθυντή Προγράμματος του σταθμού, Νίκο Κάλη.

Μηνύματα αισιοδοξίας

Ανάμεσα σε όσα ανέφερε ο Ιβάν Σαββίδης στον εμψυχωτικό του λόγο μέσα στο κτίριο 3 (εκεί όπου στεγάζεται το τμήμα ενημέρωσης) προς τα στελέχη του σταθμού ήταν ότι δεν είναι περαστικός από τα ελληνικά media, αλλά «έχει έρθει για να μείνει».  Τόνισε ότι εμπιστεύεται πολύ τη νέα Διοίκηση του Open, το οποίο παρομοίασε με «ένα νήπιο που πέρασε αυτή τη χρονιά όλες τις παιδικές του ασθένειες» και τώρα είναι έτοιμο να σταθεί γερά στα πόδια του και να ξεχωρίσει.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο νέο πρόγραμμα του σταθμού για τη νέα σεζόν, λέγοντας ότι θα υπάρξει οικονομική ενίσχυση η οποία δεν θα εξαντληθεί στις τρέχουσες υποχρεώσεις και  εκκρεμότητες.

Φυσικά δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για τη θετική πορεία του σταθμού στους πίνακες τηλεθέασης, αφού τον Ιούνιο το κανάλι σημείωσε τις καλύτερές του επιδόσεις, συμπληρώνοντας όμως ότι έχει ψυχολογία πρωταθλητή και θέλει να το δει να ανεβαίνει σύντομα ακόμα πιο ψηλά.

Ειδικότερα για τον ενημερωτικό τομέα, ο Ιβάν Σαββίδης έδωσε βάση στη σχέση εμπιστοσύνης που πρέπει να γίνει ακόμα πιο στενή με τους τηλεθεατές, ενώ για το κομμάτι της ψυχαγωγίας μίλησε για νέα, καινοτόμα, προγράμματα που δημιουργήσουν, με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών, διαδραστικές σχέσεις με το κοινό μέσα από περισσότερες πλατφόρμες.