Nikopolis Blog / Ας παραδεχτούμε ότι…

Ο Νίκος Γεωργιάδης επιβεβαιώνει, διαψεύδει, προτείνει και αποκαλύπτει

…η Ελεονώρα Μελέτη άλλαξε τους όρους του παιχνιδιού στη late night ζώνη με επιλογές καλεσμένων που γίνονταν την επόμενη μέρα θέμα συζήτησης.  Γνωστός παρουσιαστής που έχει περάσει από αυτό το μετερίζι μου είπε πρόσφατα ότι «μετέφερε ουσιαστικά τη Ζήνα και την Τατιάνα στη μεταμεσόνυχτια ζώνη και ότι η εκπομπή δεν είχε το fun που έχουν οι αυτές οι εκπομπές στην Αμερική». Πρώτον, ποιος είπε ότι είμαστε υποχρεωμένοι να αντιγράφουμε τον Fallon και τον Kimmel (χωρίς να πληρώνουμε κιόλας δικαιώματα); Δεύτερον τα νούμερα τηλεθέασης δικαίωσαν απόλυτα την παρουσιάστρια και την Πωλίνα Τόλη, την «ψυχή» της εκπομπής.

…οι «Ράδιο Αρβύλα» δεν ήταν φέτος αυτό που μας είχαν συνηθίσει. Δεν τους ταίριαξε τόσο καλά ο ΣΚΑΪ, βαρέθηκαν λίγο και οι ίδιοι, ποιος ξέρει. Επίσης, αυτό το «αρχίζω και τελειώνω τη σεζόν μου όποτε θέλω απλά γιατί μπορώ» λίγο προβληματίζει όσο να πεις. Θυμίζει λίγο και την εποχή που ο Κανάκης ήταν στον ΑΝΤ1 και δεν επέτρεπε στο lifestyle περιοδικό του ομίλου να τον βάλει ούτε φωτογραφία να περπατάει στον δρόμο, την ίδια στιγμή που στην εκπομπή του απολάμβανε πλήρη ελευθερία λόγου και εικόνας.

…όταν κάνεις επιτυχία όλοι σε λατρεύουν ή, όπως λένε κυνικά τα στελέχη των καναλιών, «είσαι τα νούμερα τηλεθέασής σου». Αυτό που έγινε φέτος με τον Νίκο Μουτσινά στο Open δεν έχει ξαναγίνει τα τελευταία χρόνια στην ελληνική τηλεόραση. Μόνο νεκροί δεν αναστήθηκαν για να έρθουν καλεσμένοι στην εκπομπή του. Όταν ο Alpha έκοβε την προηγούμενη εκπομπή του, πολλοί είχαν σπεύσει να πουν ότι ο συγκεκριμένος παρουσιαστής ό,τι είχε να δώσει σε αυτή τη ζώνη, το είχε δώσει. Τελικά αποδείχτηκε ότι δεν είχε δώσει ούτε 1/3 γιατί δεν τον άφηναν ελεύθερο να κάνει αυτό που ήθελε αλλά του ζητούσαν κάθε φορά να πλαισιώνεται από θηλυκές παρουσίες ώστε να είναι πιο ελκυστική η εικόνα στο νεανικό γυναικείο κοινό που αφορά τους διαφημιστές. Επίσης ο Νίκος φέτος είναι καλύτερα από ποτέ ψυχολογικά -όλα παίζουν τον ρόλο τους.

…μεγάλος νικητής της σεζόν ήταν το Star. H σαρωτική επιτυχία του GNTM και του MasterChef,  έφερε το κανάλι στην πρώτη θέση της prime time, της ζώνης δηλαδή που φέρνει τα μεγαλύτερα διαφημιστικά έσοδα. Και φυσικά ωφέλησε και την πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του σταθμού, που φρόντισε να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο τα χρυσά  προϊόντα του σταθμού. Τώρα, οι ομάδες στην παραγωγή των δύο reality shows καλούνται να ξεπεράσουν τον περσινό καλό εαυτό τους και ειδικά για το GNTM, μαθαίνουμε ότι δεν έχουν αφήσει τίποτα στην τύχη αναζητώντας μόνοι τους πρόσωπα που θα δώσουν άφθονη τηλεοπτική «τροφή».

…ο Ανδρέας Γεωργίου έχει καθιερωθεί πλέον ως ο «Παπακαλιάτης των φτωχών» (με την έννοια του μπάτζετ που έχει να διαχειριστεί) και όλα σχεδόν τα κανάλια τον θέλουν στο δυναμικό τους. Τον Ανδρέα τον γνωρίζω προσωπικά από το 2004, πριν μπει καν στο Dream Show του Alpha -το οποίο κέρδισε- και είναι από τους πιο αποφασισμένους και εργασιομανείς ανθρώπους που έχω γνωρίσει στον χώρο. Μπορεί κάποιοι να αμφισβητούν το ταλέντο του ακόμα και σήμερα, η αλήθεια είναι όμως είναι πως πολλοί από τους μεγαλύτερους σταρ στον πλανήτη δεν ήταν οι πιο χαρισματικοί αλλά εκείνοι που κατάφεραν να πουλήσουν καλύτερα τον εαυτό τους.