Fake News / «Εδώ το καλό το «Νέο Mega»»

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, τα «νεύρα» του Τανιμανίδη, ο «θρόνος» του Παπανώτα και ο «Σερίφης» της showbiz

«Απ’ τα ψηλά στα χαμηλά κι απ’ τα πολλά στα λίγα» είναι μια φράση που αντιπροσωπεύει την περίοδο που διανύουμε, αδέλφια μου.

Απ’ το καλοκαίρι και την μπαλκονάτη καρπουζάρα με φέτα, στη δίαιτα που αρχίζει και ξαναρχίζει κάθε Δευτέρα του Σεπτέμβρη.

Και απ’ την κυριαρχία του Ατζούν των πολλών πρότζεκτ στην ελληνική τηλεόραση στο ένα Voice κι αυτό στο έλεος του ΣΚΑΪ…

Δε θα ήταν συνετό να μιλήσω για τα πρώτα ποσοστά των εκπομπών. Και γιατί είναι νωρίς και θα «φάω το κεφάλι μου», σαν τον Παπανώτα που άφησε τον «θρόνο» του στην Τσιμτσιλή αλλά και γιατί δε σας νοιάζουν αυτά (εσάς, σας ενδιαφέρει να περνάτε καλά παρακολουθώντας κάτι και όχι τι «νούμερα κάνει»).

Άσε που οι μισές εκπομπές «παίζουν» απέναντι από εκείνη, στην οποία συμμετέχω και δε θα ήταν σωστό να πω «αποψούλα» ελαφρά τη καρδία.

Μια που το έφερε η κουβέντα: «Λάθος, Σωστό, δε με Νοιάζει Γι’ αυτό, δεν Αντέχω Μακριά σου» τραγουδούν οι Ζιγκ Ζαγκ κι εγώ σας το αφιερώνω για να ξεκινήσουμε τα Fake News αυτής της εβδομάδας.

Εδώ το καλό το «Νέο Mega»

Ερίζουν, σου λέει, ο ΚΥΡΙΟΣ Σαββίδης με τον ΚΥΡΙΟ Μαρινάκη και μαζί τα υπόλοιπα κανάλια για την ταινιοθήκη του Mega.

Καλά, ρε αδέλφια, τα άλλα κανάλια, αλλά η ταινιοθήκη, δική τους δεν ήταν όσο ήταν μέτοχοι του «Μεγάλου Καναλιού»; Σα να μην εκτιμάς την κοπέλα σου και αφού τη χωρίσεις για να τα φτιάξεις με άλλη, τηνε θες πίσω…

Και πείτε με χαζό, πείτε με και ονειροπόλο, πείτε με ακόμη και άμπαλο από οικονομικά και θα σας απαντήσω ότι έχετε δίκιο.

Αλλά, αφού τα νεοσύστατα, τουλάχιστον, κανάλια OPEN και ONE, άντε και ένα παλιό, ο ΣΚΑΪ προσπαθούν να γίνουν το «Νέο Μega», γιατί να κλείσει το παλιό;

Παίρνω ένα παλιό, αλλά γερό σπίτι και αντί να το επισκευάσω, αφήνω να γκρεμιστεί για να αγοράσω ένα καινούριο και να το κάνω ίδιο μ’ εκείνο που γκρεμίστηκε.

Ζαλίστηκα – σαν την κοπέλα απ’ την Κύπρο στο πάνελ του Λιάγκα, νιώθω.

Πάντως, με την προσθήκη της Αννίτας Πάνια στο πρόγραμμα του Open νομίζω ότι το κανάλι εγκατέλειψε την κούρσα για να γίνει το «Νέο Mega». Για να δούμε οι υπόλοιποι, τώρα…

Έλα Χαμογέλα, Σίσσυ

Έρχεται ΣΚ και ενώ περιμένω την αντίδραση του Σερίφη της Showbiz (ξέρετε ποιον λέω) για τις δηλώσεις Καλίδη, πέφτω πάνω στην έναρξη της δεύτερης σεζόν για την εκπομπή της Σίσσυς Χριστίδου στο OPEN. Και λέω, μπράβο…

Η Σίσσυ δεν έχει καμιά σχέση με πέρυσι. Πατάει γερά στα πόδια της, έχει όρεξη, ελέγχει τη φάση και το χαίρεται, χωρίς ενοχές, ή τη δυστοκία της σεζόν που άφησε πίσω.

Αν δεν είχε τον Παύλο να έχει τη δική του εκπομπή, δυο κοπέλες να μη χωνεύονται αισθητά, μεταξύ τους αποφεύγοντας ακόμη και να κοιταχτούν και τον Βασάλο να ξαπλώνει στην καρέκλα του, λες και οδηγεί Φόρμουλα 1, θα ήταν ακόμη πιο χαρούμενη.

Ειδικά τώρα που στην ψυχαγωγία θα έχει ανταγωνισμό. Ποιο DOT μωρέ; Τα «παιδικά» και ειδικά το Ben 10 στο Star, εννοώ.

Θέατρο χωρίς ηθοποιούς…

Και η Ειρήνη Καζαριάν και η Άννα Μαρία Βέλλη θα παίξουν Ίψεν;

Ρε αδέλφια, εγώ είμαι ο πρώτος που έχει πει ότι ο χώρος του θεάματος πρέπει να είναι ανοιχτός για όλους ανεξαρτήτως επαγγελματικών καταβολών.

Συμμετείχες σε ριάλιτι; Έχεις σπουδάσει Media; Δεν έχεις σπουδάσει Media; Έχεις λεφτά να αγοράσεις εκπομπή; Έχει ο μπαμπάς σου, διαφημιστική; Έχεις γκόμενο καναλάρχη; Όλα δεκτά. Βγες μπροστά και ο κόσμος και η διάρκεια θα κρίνουν.

Όμως, το θέατρο είναι διαφορετικό. Το δέον είναι να έχεις εκπαιδευτεί μέσα από μια σχολή. Το «ταξίδι» όμως δε σταματά, γιατί πρόκειται για ταξίδι ζωής. Η μόστρα και η έκθεση είναι το τελευταίο ζητούμενο για έναν ηθοποιό. Διαβάζοντας θεατρικά, δοκιμάζοντας τεχνικές και υπακούοντας σε συνθήκες, ο θεατρίνος «τα βάζει» με το μέσα του, συγκρούεται και εξελίσσεται σε κάτι που κι εκείνος δεν ξέρει που θα καταλήξει. Και όλα αυτά μέσα απ’ τον κόσμο. Το να είσαι ηθοποιός είναι το πιο μοναχικά κοινωνικό επάγγελμα.

Λέω, λοιπόν, πως θέλει λίγο ψάξιμο η φάση. Και καταλαβαίνω για σκοπούς «κράχτη» να εντάξεις σε έναν θίασο τη νικήτρια του GNTM, αλήθεια το καταλαβαίνω. Δεν το προτιμώ, αλλά θα το δω και μετά θα το κρίνω.

Όμως, όταν σε ένα έργο βασισμένο στον Ίψεν εντάσσεις την Ειρήνη Καζαριάν και την Άννα Μαρία Βέλλη (η οποία έχει φοιτήσει σε Σχολή Υποκριτικής, αλλά έγινε Γιουτιούμπερ-ραδιοφωνική παρουσιάστρια-τηλεπερσόνα και από εκεί την ξέρουμε, όχι απ’ το θέατρο), το παρακάνεις με τους «κράχτες».

Όλοι θα ασχολούνται με τα κορίτσια αυτά, αδικώντας τα ίδια τα κορίτσια, το έργο, τον σκηνοθέτη, τον Ίψεν και το θέατρο. Για να μη μιλήσω για τους άλλους ηθοποιούς που συμμετέχουν στην παράσταση… Πιο τσαντισμένοι κι απ’ τον Τανιμανίδη με τα νούμερα που κάνει το τηλεπαιχνίδι του, θα είναι.

Για την ανάγωγη συμπεριφορά της Καζαριάν στους δημοσιογράφους δε θα πω κάτι περισσότερο από αυτό που είπα και στο «Το Πρωινό»…

Η αγωγή είναι το πιο σημαντικό πράγμα για έναν άνθρωπο και το πιο απαραίτητο για έναν θεατρίνο.

Αποκλειστικά Αποκλειστικό

Και μια που μιλήσαμε για θέατρο, πάμε για το Κουίζ της Εβδομάδας…

Ποια γυναίκα που ξεκίνησε απ’ την τηλεόραση και συνεχίζει στο θέατρο συγκρίνουν σε ταλέντο με την Μαρία Καβογιάννη με αποτέλεσμα να έχει προκληθεί ντιμπέη στον χώρο;

Και…

Ζητείται τηλεμάγειρας από μεσημεριανή εκπομπή που όταν ήταν μικρή ήθελε να γίνει ενημερωτική, αλλά η ζωή τα έφερε αλλιώς…

Αυτά αδέλφια μου για σήμερα. Καλή συνέχεια και να θυμάστε να χαμογελάτε για να κάνετε τους άλλους να ανησυχούν 😉